Vanligt Förekommande Frågor

Hur kan jag spåra min beställning?

Inför leverans kommer du att få ett e-postmeddelande och ett sms med spårningsinformation. Dessa e-postmeddelanden kan hamna i din skräpkorg så se till att lägga till FootJoy till din lista över betrodda avsändare.

Du kan kontrollera din orderstatus när som helst genom att besöka footjoy.se/sv_SE/status

Kan jag ändra min beställning efter att den har gjorts?

Tyvärr tillåter inte vårt system att ändringar av en beställning görs efter att den har mottagits. Vi vill ändå försöka hjälpa dig, ring vår kundtjänst på 0200 727080 så kommer våra medarbetare att ge dig all den hjälp de kan.

Varför skickas min beställning i flera försändelser?

Din beställning kan bestå av varor som inte får plats i en låda eller så är det mer ekonomiskt att dina beställda varor skickas separat. Du kommer att få ett e-postmeddelande med spårningsinformation för varje försändelse.

En vara som jag köpte finns nu till ett lägre pris. Kan jag få det nya priset?

Om priset för en vara du köpt reduceras inom 15 dagar från ditt beställningsdatum kommer vi att erbjuda en prisjustering genom en återbetalning av prisskillnaden. För att få en prisjustering, vänligen kontakta kundtjänst på 0200 727080 eller skicka oss ett e-postmeddelande via vår Kontakta oss-sida footjoy.se/sv_SE/contact

När kommer en produkt att fyllas på?

För att ta reda på när en av våra produkter kommer att fyllas på, vänligen kontakta kundtjänst på 0200 727080 eller skicka oss ett e-postmeddelande via vår Kontakta oss-sida footjoy.se/sv_SE/contact

Erbjuder FootJoy presentkort?

Vi erbjuder för tillfället inga presentkort.